Email, Facebook nebo Twitter, jak získat zákazníky ?
Publikováno 31.07.2013 v 14:51 v kategorii Marketing, přečteno: 50x
Dnes jsem četl zajimavý článek, a to jestli se vyplatí investovat do akvizice zákazníků přes email, Facebook či Twitter.
Z mého pohledu je neuvěřitelné, že emailová akvizice je téměř 7x účinnější než akvizice na sociálních sítích, a to i přes možnost velice přesného zacílení. Dle výzkumu, který zkoumal 72 miliónů zákazníků, se podíl akvizice přes email zvýšil z 0,88% v roce 2009 na 6,84% v roce 2013. Podíl facebooku a Twitteru dohromady je jen necelé 1%.
Před emailem jsou ovšem CPC kampaně Dle tabulky níže.
Z mého poheldu je hodně silný marketingový prvek email, který je personifikovaný a je cílený na stávající zákazníky. S touto propagací mám největší úspěch. V současné době je mnoho možností jak velice rychle a jednoduše provádět personifikované emaily. Potenciálních adresátů je sice z hlediska plošeného rozeslání výrazně méně, ale výsledky jsou výrazně lepší. Proto je idální cesta pomoci CPC získávat nové zákazníky a emailovou kampaní udržovat vztah se současnými zákazníky.

Komentáře
Celkem 0 komentářů