Každý má možnost podnikatSdilejme informace o tom, jak je možné podnikat při zaměstnání

Email, Facebook nebo Twitter, jak získat zákazníky ?

Publikováno 31.07.2013 v 14:51 v kategorii Marketing, přečteno: 50x

Dnes jsem četl zajimavý článek, a to jestli se vyplatí investovat do akvizice zákazníků přes email, Facebook či Twitter.

Z mého pohledu je neuvěřitelné, že emailová akvizice je téměř 7x účinnější než akvizice na sociálních sítích, a to i přes možnost velice přesného zacílení. Dle výzkumu, který zkoumal 72 miliónů zákazníků, se podíl akvizice přes email zvýšil z 0,88% v roce 2009 na 6,84% v roce 2013. Podíl facebooku a Twitteru dohromady je jen necelé 1%.

Před emailem jsou ovšem CPC kampaně Dle tabulky níže.

Z mého poheldu je hodně silný marketingový prvek email, který je personifikovaný a je cílený na stávající zákazníky. S touto propagací mám největší úspěch. V současné době je mnoho možností jak velice rychle a jednoduše provádět personifikované emaily. Potenciálních adresátů je sice z hlediska plošeného rozeslání výrazně méně, ale výsledky jsou výrazně lepší. Proto je idální cesta pomoci CPC získávat nové zákazníky a emailovou kampaní udržovat vztah se současnými zákazníky.


Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?