K čemu e-shop, když se přes něj neprodává ?
Publikováno 23.07.2013 v 15:44 v kategorii Projekt - Zdravotnictví, přečteno: 70x
Jelikož nekteré produkty distibuujeme k cílovému uživateli mnoha cestami ( lékař, lekárna, internet ) samotný prodej přes eshop je v celém odběru naprosto zanedbatelný a náklady na distribuci jsou k poměru s odeslaným množstvím zbožím velké.
Hlavní důvod proč přesto udržujeme eshop, je k zajištění dodržení prodejní ceny produktu. Před použitím eshopu se občas stalo, že některý z distributor prodával zboží s nepřiměřenou marží a zákazník tak byl nespokojený, že je produkt příliš drahý.
Od té doby, kdy je díky eshopu jasně nastavená cenová hladina, se nám to nestalo. Zákazník může kdykoli zjistit kolik produkt stojí.
Další nespornou výhodou je získání kontaktu na koncové uživatele, který je nejlepší pro přímí marketing či průzkum.
Hlavní důvod proč přesto udržujeme eshop, je k zajištění dodržení prodejní ceny produktu. Před použitím eshopu se občas stalo, že některý z distributor prodával zboží s nepřiměřenou marží a zákazník tak byl nespokojený, že je produkt příliš drahý.
Od té doby, kdy je díky eshopu jasně nastavená cenová hladina, se nám to nestalo. Zákazník může kdykoli zjistit kolik produkt stojí.
Další nespornou výhodou je získání kontaktu na koncové uživatele, který je nejlepší pro přímí marketing či průzkum.
Komentáře
Celkem 0 komentářů